Samodzielne Stanowisko ds. Ochrony Wód i Gospodarki Ściekowej

Samodzielne Stanowisko ds. Ochrony Wód i Gospodarki Ściekowej

Pracownicy:

Stanowisko Imię i nazwisko Nr telefonu Adres email Lokalizacja
inspektor Przemysław Małecki
42 237 25 45 w. 0300 pmalecki@glowno.pl ul. Norblina 1 p. 18

Do zadań Samodzielnego Stanowiska ds. Ochrony Wód i Gospodarki Ściekowej należy:
  1. Monitorowanie stanu wód na terenie miasta Głowna.
  2. Podejmowanie działań w zakresie ochrony wód poprzez prowadzenie kontroli oraz współpracę z właściwymi instytucjami w tym zakresie.
  3. Realizowanie programów w zakresie dofinansowania kosztów budowy podłączeń nieruchomości do kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Głowna.
  4. Ustalanie opłat za zmniejszenie naturalnej retencji wodnej.
  5. Realizowanie zadań z zakresu ewidencji i kontroli zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków.
  6. Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu nieczystości ciekłych dla firm asenizacyjnych wraz z kontrolą.
  7. Realizowanie zadań z zakresu wywozu zastępczego nieczystości ciekłych.
  8. Przygotowywanie raportów dotyczących ilości wytworzonych ścieków na terenie aglomeracji miasta Głowna.
  9. Przygotowywanie danych do aktualizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych i sprawozdawczość z realizacji KPOŚK.
  10. Przygotowywanie i aktualizowanie planu aglomeracji miasta Głowna.
  11. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie w zakresie gospodarki ściekowej, w tym prowadzenie postępowań administracyjnych.
  12. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych wyłączonych z obowiązku stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie właściwości komórki organizacyjnej urzędu.
  13. Realizowanie oraz rozliczanie projektów finansowanych ze środków zewnętrznych, w zakresie właściwości komórki organizacyjnej urzędu.
  14. Prowadzenie rejestrów, ewidencji oraz sporządzanie sprawozdań statystycznych, w tym sprawozdań statystycznych do GUS.